بازار فروش سوهان تخت کلاسیک کره ای

یکی از پر فروش ترین سوهان ها، سوهان تخت کلاسیک کره ای است که بازار بسیار داغی دارد و تولید آن روز به روز در حال افزایش می باشد و به دلیل کره ای که دارد از طعم بسیار لذیذ و خوشمزه ای برخوردار می باشد.بازار فروش سوهان تخت بدلیل اینکه طرفداران بسیار زیادی که دارد پر رونق بوده و این نوع سوهان به سرتاسر ایران ارسال می شود و حتی در بحث صادرات هم بسیار فعال بوده و به کشور های دیگر صادر می شود.

بازار فروش سوهان تخت کلاسیک کره ای

ارزش غذایی سوهان تخت کلاسیک کره ای

ارزش غذایی سوهان تخت کلاسیک کره ای

آردی که برای تهیه سوهان حلوایی مشهد استفاده می شود سرشار از مواد معدنی می باشد که همین امر باعث شده طرف داران بسیار زیادی را داشته باشد. آرد جوانه گندم دارای ویتامین های B ،E و ث و دارای کلسیم، فسفر، منیزیم است که برای بدن بسیار مفید است. نا گفته نماند که تمام سوهان ها برای درست شدن از این نوع آرد بوجود می آیند که ارزش غذایی بالایی دارد.

آرد جوانه گندم علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد از خواص بسیار فراوانی برخوردار است که حتی برای تقویت زنان بعد از زایمان و به دلیل داشتن قند طبیعی که دارد باعث ذخیره انرژی در ماهیچه ها بدن می شود.

روغن موجود در سوهان باعث می شود که کالری در آن افزایش یابد و در جویدن و عطر و بو مزه آن تاثیر زیادی دارد که استفاده از روغن های گیاهی و یا کره های مورد استفاده در سوهان طعم و بوی لذیذی همراه با هل و گلاب دو آتیشه می دهد که همه گان را به خود جذب کرده است. برای این که سوهان یک رنگ خوب و خوش رنگ داشته باشد از زعفران استفاده می شود که طعم باور نکردنی و رنگ زیبایی را به سوهان می دهد.

طرز تهیه سوهان تخت کلاسیک کره ای

طرز تهیه سوهان تخت کلاسیک کره ای

برای تهیه سوهان کره ای باقلوایی تخت کلاسیک کره ای به صورت خانگی در منزل خود می توان آن را پخت و مصرف نمود. مواد لازم برای درست کردن سوهان تخت ممتاز خانگی به آرد جوانه گندم، هل، روغن گیاهی، کره، زعفران، عسل، گلوکز، گلاب و انواع مغزیجات بادام پسته، تمام این مواد را برای تهیه سوهان لازم است.در مرحله اول روی یک فویل را چرب می کنیم و یک ظرف روی شعله گاز می گذاریم آرد جوانه گندم را به همراه آرد سفید را به هم اضافه می کنیم و روی شعله گاز هم می‌زنیم تا زمانی که رنگ آرد عوض شود

و سپس گلاب و شکر را به آن اضافه می کنیم و همچنان هم می‌زنیم تا کاملا با هم مخلوط شوند. حالا نوبت به عسل به همراه گلوکز و هل و زعفران می رسد که به مواد قبلی اضافه می کنیم و همچنان هم می‌زنیم تا کاملا با هم مخلوط شوند و بعد از گذشت نیم ساعت آن را از روی شعله بر می داریم و اگر سفت شده بود آن را به آرامی روی فویل پهن می کنیم و به آن زمان می دهیم تا کاملا سرد شود حالا سوهان تخت کلاسیک ما آماده است و قابل مصرف است.

عرضه کننده سوهان تخت کلاسیک کره ای

عرضه کننده سوهان تخت کلاسیک کره ای

تولید کنندگان بسیار زیادی در زمینه تولید سوهان حلوایی تخت کلاسیک مشغول به کار هستند که با تولید فراوانی که دارند آن را به عرضه کننده سوهان تخت تحویل داده و در بازار بفروش می رسانند.عرضه سوهان کلاسیک در مراکز فروش این محصول به صورت حضوری امکان پذیر است که این مراکز علاوه بر فروش حضوری محصولات خود را به صورت آنلاین در سایت های معتبر خود بفروش می رسانند که خریداران برای خرید می توانند به این سایت ها مراجعه کنند و محصولات را مشاهده وخریداری نمایند و با کمترین قیمت و با بالا ترین کیفیت درب منزل تحویل بگیرند.تولید کنندگان این محصول تمام سعی و تلاش خود را می کنند که یک محصول با کیفیت را تولید کرده و در اختیار مصرف کنند گان قرار دهند.

26

  1. با سلام خیلی دوست دارم طریقه ی عملی ساخت سوهان رو یاد بگیرم که با چه فرایندی تولید میشه و چه مراحلی رو باید سپری کنه با تشکر از مقاله ی بسیار زیباتون

  2. با تشکر از مدیریت محترم برای دومین بار از این سایت خرید کردم محصولاتشون تازه تازه هستش با بسته بندی مناسب و تحویل سریع حتما پیشنهاد میکنم ازشون خرید کنید من که مشتری دائمی شدم انشالله موفق باشند

  3. سوهان و در کنار چای حتما استفاده کنید درسته کمی بخاطر شیرینی زیادش به دندون ها اسیب میزنه ولی هرچند وقت یه بار استفاده اون کنار چایی عصر گاهیی بسیار عالی و لذت بخش میشه ممنون از سایت خوب شما

  4. سلام وقت بخیر
    سوهان اگر با کره حیوانی باشه طعمش خیلی عالیه . من اول فکر میکردم شما هم مثل سایت های دیگه سوهاناتون معمولی هست ولی امروز که به دستم رسید دیدم کارتون حرف نداره??

  5. سلام. روزتون بخیر
    ببخشید برای انتخاب سوهان کره ای اصل چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت تا جنس تقلبی نباشه؟

  6. سلام
    سوهان تخت کره ای بسیار لذیذ و پرطرفدار است‌. می خواستم به صورت عمده سفارس بدم . قیمت ها به چه صورت هست؟ امکان ارتباط فقط از طریق فرم هست؟

  7. سلام و خدا قوت
    مقاله خوبی بود و بسیار مفید. امیدوارم در مقالات بعدی پیشرفت و شیوایی کلام بیشتری دیده شود. موفق باشید

  8. سلام وقت بخیر. این سوهان عطر و بو بی نظیری داره خیلی خیلی خوشمزه هست

  9. سلام وقت بخیر ببخشید سوهان تخت کلاسیک کره ای چنده؟به صورت جزئی هم ارسال دارین؟ آیا در شهرهای دیگه نمایندگی فروش دارین؟ چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟

  10. سلام خدا قوت عرض می کنم به شما تولید کنندگان عزیز این محصول با کیفیت می خواستم ازتون بپرسم برای تولید این محصول در شهرستان ها هم نمایندگی و خط تولید میدین؟ و این که شرایط دادن نمایندگی شرکتتون به چه شکل هستش ؟ ممنون میشم به پرسش بنده جواب بدین

  11. سلام میخواستم بدونم که در چه شهری فعالیت می کنید و فروش حضوری دارید؟

  12. سلام بسیار از سفارشم از سایت شما راضی بودم اگر چه من قبلا از مراکز خرید سطح شهر به صورت حضوری خرید می کردم اما بعد از خرید از مجموعه شما متوجه این شدم که محصولم را می توانم با قیمت عالی و در بازه زمانی کم بخرم.

  13. سلام سوهان مرغوب و باکیفیت دارای رنگ قهوه ای روشن است.در سوهان نامرغوب بجای استفاده از زعفران ، از رنگ های صنعتی استفاده می کنند و این با دیدن و بو کردن سوهان کاملا مشهود است. البته باید فقط از فروشگاه معتبر خریداری کرد
    سپاس از شما

  14. با عرض سلام و خسته نباشی برای خریده عمده به چه صورتی باید اقدام کنم ؟ تا چه اندازه خرید به عنوان خریدعمده حساب میشه ؟ کالایی که به صورت عمده خریداری شده چند روزه به دستم میرسه ؟ شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

  15. محصول ارائه شده در این سایت، از نظر کیفیت، درجه یک هست.
    از نظر کیفیت، درجه یک هست.
    از نظر قیمت بسیار باصرفه و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه.
    از نظر بسته‌بندی بسیار مناسب شیک و زیبا بسته بندی شده بود
    پشتیبانی و پاسخگویی و پیگیری مسئولین سایت هم بسیار عالی بود. ممنونم
    حتما دوباره از همین سایت سفارش میدم.

  16. باسلام و خسته نباشید
    سوهان تخت کره ای از سوهان های محبوبی است که از اول سوهان به این شکل تولید شده و البته پسته و کره باعث مرغوبیت اون شده اند.

  17. این شیرین های خوشمزه در ایران تهیه و تولید می‌شود. بسیاری از شهرها سوهان‌های مختلفی تولید می‌کنند. ولی در بین آن‌ها سوهان قم یکی از با ارزش ترین و مغذی ترین سوهان‌ها می‌باشد. در اصفهان و کرمان نوعی سوهان با نام سوهان عسلی تهیه می‌شود که از سوهان قم بسیار لطیف تر است و طرز پخت و تهیه آن با سوهان قم تفاوت هایی دارد

  18. اگر به صورت کلی خریداری کنیم حداقل قیمت به چه صورت است؟ هزینه حمل به باربری به عهده چه کسی است؟

  19. اگر امکان داره نحوه همکاریتونو بگید من می خوام سوهان های کره ایتون رو به کشور های همسایه صادرات کنم و مشتریشو دارم ممنون میشم اگر زودتر جواب بدید

  20. سوهان خوب و مرغوبی است و همه چیزش به اندازه است نه خیلی شیرین و نه کم شیرینی

  21. مضرات سوهان باید گفت که متاسفانه بسیاری از کارگاه‌های تولید سوهان که از روش‌های نا درستی برای پخت سوهان استفاده می‌کنند آکرولئین را به این شیرینی لذیذ منتقل کرده و سبب اختلالاتی بزرگ در سلامتی می‌شوند.

  22. برای تهیه سوهان، از کره یا روغن های گیاهی استفاده می شود.افزودن چربی به سوهان، کالری آن را افزایش می دهد و بر قابلیت جویدن، طعم، بو، مزه و مدت زمان ماندگاری محصول می افزاید.البته در میان چربی ها کره طعمی چشمگیرتر دارد و هنگام پخت به همراه هل و شکر طعم تافی مانندی را به سوهان می دهد، اما فراموش نکنید که کره کلسترول، تری گلیسیرید و همچنین وزن شما را افزایش می دهد.شکر نیز در صنایع پخت سوهان به منظور شیرین کردن، بهبود رنگ و از همه مهم تر به عنوان نگهدارنده افزوده می شود و تخم مرغ هم به دلیل دارا بودن پروتئین، چربی و قسمت عمده ای از ویتامین ها، ارزش غذایی محصول را افزایش داده و منجر به تردی و تازگی محصول می شود.

  23. سلام وقتتون به خیر
    آیا جهت صادرات امکان همکاری با مجموعه شما وجود دارد؟
    لطفا در این خصوص راهنمایی بفرمایید

  24. برای استعلام قیمت باید به کدام بخش سایت مراجعه کنم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید

  25. سلام اینوع سوهان از نظر طعم عالیه با طعم کره
    با نوشیدنی گرم خیلی خوبه حتما امتحان کنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما